دخـ♥ــتــر بهـ ــآریـــــــ

Dear diaries

I'm in hell! I have so much problems this days 

But..

Im trying to fix them.

Im painful and I have no Idea to made my self better..

I have some teeth problem and I should make an appointment for visiting the dentist..

I have stress so much and Im worry

Alone and I dont have any thing for doing..

except study! 



نظرات شما عزیزان:

منصور
ساعت20:17---13 تير 1395
سلام خانوم خوبید خواستم شما رو برای یک داستان تازه به نام خورشت قورمه سبزی دعوت کنم که هر کاری کردم نشد تا امروز که امیدوارم بیایید وبخوانید اما بعد با پست متن انگلیسی روبرو شدم زیاد انگلیسیم خوب نیست ولی تاتی تاتی یه چیزایی خوندم که اولش مثل اینکه با جهنم شروع کردی که امیدوارم هرگز در جهنم نباشی وهمواره در بهشت باشی وروزهایی توام با ارامش نه با مشکلات که خوشبختانه خودت بهتر می توانی راه حلی برای حلش پیدا کنی در مورد دندانت حقیقتش درست برام جا نیفتاد یعنی دندانت درد می کند که امیدوارم چیز مهمی نباشد تا به عصب نرسیده حتما معالجه کن بعد شما چرا باید استرس داشته باشی امیدوارم هرگز استرس نداشته باشی وکار اخرت رو خیلی خوشم اومد چون به مطالعه علاقمند هستی ودر تنهایی مطالعه می کنی خلاصه خانوم جون کندم تا تونستم بفهمم شما چی نوشتید بهرصورت برای من جالب بود حالا بماند چقد دیکشنری رو بالا پایین کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 12 تير 1395برچسب:, :: 21:20 :: توسط : springgirl

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان springgirl و آدرس springgirl78.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: